براساس اطلاعات سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی که بخش‌هایی از کشور را فراگرفته است تا بعد از ظهر روز یکشنبه پیش‌رو ادامه دارد و شهروندان در مناطقی مانند اراک، اردبیل، ارومیه، ایلام، تبریز، خرم آباد، سنندج، رشت، همدان و یاسوج بارش برف را تجربه خواهند کرد.بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور  نیز در حال حاضر  در جاده‌های ۱۸ استان بارش پراکنده برف و باران گزارش شده است.
براساس اطلاعات سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی که بخش‌هایی از کشور را فراگرفته است تا بعد از ظهر روز یکشنبه پیش‌رو ادامه دارد و شهروندان در مناطقی مانند اراک، اردبیل، ارومیه، ایلام، تبریز، خرم آباد، سنندج، رشت، همدان و یاسوج بارش برف را تجربه خواهند کرد.بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور نیز در حال حاضر در جاده‌های ۱۸ استان بارش پراکنده برف و باران گزارش شده است.
کد خبر: ۱۴۴۰۴۰۱

به گزارش جام جم آنلاین، براساس نقشه‌های سازمان هواشناسی امروز جمعه شاهد فعالیت سامانه بارشی در تمام نوار غربی کشور هستیم و شهروندان در مناطقی مانند شمال بوشهر، غرب فارس، اصفهان، قزوین، البرز، تهران، خراسان شمالی و خراسان رضوی شاهد ابرناکی، بارش باران و برف، وزش باد و کاهش نسبی دما هستند. شدت بارش‌ها و وزش باد در دامنه‌های جنوبی البرز از قدرت بیشتری برخوردار است.

 فردا شنبه نیز شاهد گسترش بارندگی در غرب و شمال غرب و سواحل دریای خزر خواهیم بود.

به این ترتیب فردا شهروندان در مناطقی مانند قزوین، البرز و تهران به صورت پراکنده شاهد وزش باد و بارش باران خواهند بود.
 
در روز شنبه بارش برف و باران در مناطقی مانند گیلان، ارتفاعات البرز مرکزی، اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و شمال کرمانشاه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود. علاوه بر این در این روز وزش باد در سمنان و خراسان رضوی احتمالا افزایش خواهد یافت.

براساس اطلاعات نقشه‌های هواشناسی در روز یکشنبه نیز شهروندان بارش‌ها را در کشور و مناطقی مانند خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شاهد خواهند بود.
این سامانه بارشی که در حال حاضر در کشور فعال است بعد از ظهر یکشنبه از شرق کشور خارج خواهد شد.

برای روز دوشنبه نیز شهروندان در شمال غرب و دامنه‌های زاگرس در غرب و جنوب غرب کشور و در ارتفاعات البرز شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده خواهند بود.

برای روز سه شنبه نیز در غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

براساس نقشه‌های سازمان هواشناسی شهروندان در روز‌های پیش رو در مناطقی مانند اراک، اردبیل، ارومیه، ایلام، تبریز، خرم آباد، سنندج، رشت، همدان و یاسوج احتمالا بارش برف را تجربه خواهند کرد.

بارش برف باران در جاده‌های ۱۸ استان

بارش‌ها تا یکشنبه ادامه دارد| آخرین وضعیت جاده‌های کشور + جدول

 بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور در حال حاضر بارش پراکنده برف و باران را در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، زنجان، قزوین، لرستان، مازندران، گیلان، مرکزی، همدان، کردستان، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، قم و کردستان شاهد هستیم.

علاوه بر این ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-کرج (گرمدره تا پل فردیس)، آزادراه کرج-قزوین (پل فردیس تا گلشهر)، آزادراه قزوین-کرج (پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس)، محور تهران-شهریار است.

رانندگان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال شاهد بارش برف و باران و مه گرفتگی و در آزادراه قزوین-رشت شاهد بارش باران هستند.

از رانندگان درخواست می‌شود که حتماً برای تردد از محور‌های برف‌گیر زنجیر چرخ همراه داشته باشند؛ در جاده‌های برفی و باران دقت کافی به مسیر داشته باشند و ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب را نیز رعایت کنند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است.

بارش‌ها تا یکشنبه ادامه دارد| آخرین وضعیت جاده‌های کشور + جدول

بارش‌ها تا یکشنبه ادامه دارد| آخرین وضعیت جاده‌های کشور + جدول

بارش‌ها تا یکشنبه ادامه دارد| آخرین وضعیت جاده‌های کشور + جدول

بارش‌ها تا یکشنبه ادامه دارد| آخرین وضعیت جاده‌های کشور + جدول

بارش‌ها تا یکشنبه ادامه دارد| آخرین وضعیت جاده‌های کشور + جدول

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها